>

Sıkça Sorulan Sorular

MerhabaÇıkış
İçeriğe git

Sıkça Sorulan Sorular

Endüstriyel Ambalaj Makineleri ve Malzemeleri
Yayınlanan tarafından Hataş Makina içinde Kargo ve Teslimat Bilgisi · Pazar 21 Ağu 2022 ·  2:15
Siparişim ne kadar sürede teslim edilir?
Siparişinizin teslimat süresi firmamızın çalıştığı kargo firmasına göre değişiklik göstermektedir. Üye panelinizden siparişlerim’ e tıklayarak tahmini teslimat süresini görebilirsiniz. Siparişinizin kargoya tesliminden sonra ise takip numarası ile kargo hareketlerini izleyebilirsiniz.

Siparişim ne zaman kargoya verilir?
Siparişinizin kargo öncesi hazırlık süreci gönderici firmanın iş yoğunluğuna göre değişiklik göstermekle beraber özel ürünler hariç tahmini 3 iş günüdür. Çoğu üründe saat: 14:00 kadar verdiğiniz siparişler, aynı gün kargoya teslim edilir. Ancak özel üretim ürünler veya stok tükenmesi durumları için tedarik süreci değişkenlik gösterebilir. Üye panelinizden siparişlerim’ e tıklayarak tahmini kargoya verilme süresini takip edebilirsiniz.

Kargomun durumunu nereden takip edebilirim?
Kargonuzu, sitemize üye olduysanız ana sayfadan oturum açıp, hesabım sayfasına giderek, kargo takip butonuna tıklayarak izleyebilirsiniz. Üye olmadan alışveriş yaptıysanız, E-posta adresinize gönderilen kargo takip linkine tıklayarak izleyebilirsiniz.

Kargo ücretleri nelerdir?

Gönderim iline ve sipariş edilen ürün miktarına göre değişkenlik göstermektedir. Siparişinize ait kargo bedelini ödeme sayfanızda kontrol edebilirsiniz.
 

Ücretsiz kargo seçeneği var mı?
Ücretsiz kargo seçeneği şuan için İstanbul il sınırları içinde geçerlidir. Bu kargonun aktif olabilmesi için sipariş tutarınız 3000 TL ve üstü olmalıdır. Kargo seçeneklerinde ücretsiz kargoyu seçip siparişinizi oluşturduktan sonra siparişiniz firmamıza ait araçlar ile ücretsiz olarak teslim edilir.
 
Hangi kargo firmalarıyla çalışıyorsunuz?
Yurtiçi gönderiler firmamızın anlaşmalı olduğu Aras Kargo ile teslim edilmektedir.
 
Kargomu teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Kargo şirketinden paketinizi teslim alırken gönderide açılma, yırtılma, ezilme, ıslanma vb. bir sorun olup olmadığını kontrol ediniz. Eğer paketiniz hasar görmüş bir şekilde gelmişse, gönderiyi teslim almadan önce kargo firmanızdan hasar tespit tutanağı alarak 7 gün içinde firma yetkililerimize durumu bildiriniz.
 
Kargom geldiğinde teslimat adresinde değildim, ne yapmalıyım?
Belirtilen adreste bulunamadığınız durumunda; siparişiniz en yakın kargo şubesine teslim edilir. Sipariş numaranız ile birlikte kargo firmasına başvurarak teslimatın yeniden gönderilmesini talep edebilir ya da en yakın şubeden teslim alabilirsiniz.
 

Gönderilen kargoyu şubeden alabilir miyim?
Hesabım bölümünden kargo takip numaranızı alarak ilgili kargo firması ile iletişime geçebilirsiniz. Akabinde kargo firmasının yönlendirmesi ile kargonuzu şubeden teslim alabilirsiniz.
 
Farklı veya Aynı zamanlarda verdiğim siparişler birlikte gönderilebilir mi?
Her siparişiniz ayrı bir gönderi olarak değerlendirilmektedir. Farklı zamanlarda verdiğiniz siparişlerin aynı anda teslim edilmez.Ürünlerin tedarikçisinin farklı firmalar olduğu durumlarda kargolar ayrı hazırlanıp gönderilmekte dolayısı ile aynı anda teslimat mümkün olmamaktadır.
 
Siparişimin gönderi adresi değiştirilebilir mi?
Siparişiniz gönderisi firma tarafından işleme alınmadan önce siparişinizin teslimat adresini Siparişlerim bölümünden değiştirebilirsiniz.


Henüz inceleme yok.
0
0
0
0
0

İçeriğe dön